فحش دادن افراد مختلف
 
TNT IS BEST
بن بست ...
 
 

*وکیل مجلس:احمق بی قانون،کودن،بی اعتبار نامه،تو از مصونیت اخلاقی خود سوء استفاده کرده ای،بدترکیب،دیگر اعتبار من از تو سلب شد،دیگر دوستی من و تو وخیم گردید.یک جلسه دیگر اگر جلوی چشمم بیایی استیضاحت میکنم! ------------------------ * افسر:زنیکه بی انضباط،ای توپ،ای مسلسل،شمشیر تو فرق سرت بخورد،یابوی بی رکاب،آجر نظامی توی سرت بخورد،یقلبی،الهی توی صف مرده ها بری. ------------------------ *کارمند اداره: خفه شو،پرونده ناقص،الهی اسمت جزو مراسلات فوت شدگان به آن دنیا ارسال شود،الهی در قبرستان برای همیشه بایگانی شوی،الهی از این دنیا اخراج بشی! ------------------------ *درشکه چی:تف به رویت،حیوون علیشاه،مگر اینجا طویله است؟،لامروت مثل خیابان سنگفرش می ماند،میگیرم شوتت میکنم که دو کورس اونطرف تر بیایی پایین! ------------------------ *خیاط:ای بی قواره،بد برش،بی آستر،بخدا چاک دهنت را میدوزم،گوشهایت را قیچی میکنم،مرده شور صورت آبله ای سوزن سوزنت را ببره،در عالم دوستی صد دفعه ترا پرو کردم اما بازهم ناصاف از آب در آمدی،خوبه بسه دیگه،جلوی حرفهایت را درز بگیر،این بود اجرت بیست سانتی متر دوستی من که حالا با دو ذرع و سه چارک قد قلب مرا بشکافی؟! ------------------------ بازاری محتکر:دهه چک بی محل رو تماشا کن،سفته سوخت شده را ببین،دلال مظلمه را بپا،الهی زیر ماشین بیوک بری،خیر ندیده بی اعتبار،تف تمام مستاجرینم به ریش پدرت،درد و بلای سرقفلی هام بخوره تو کاسه سرت،محتکر حماقت و لجاجت! برو حجره ات را تخته کن عمو

نظرات شما عزیزان:

sasan
ساعت11:23---18 ارديبهشت 1390
khub ast

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 فروردين 1390برچسب:, :: 13:2 :: توسط : Ramin TNT

درباره وبلاگ
سلام من رامينم.به وبلاگ من خوش آمدید،اميدوارم از مطالب لذت ببريد.نظر يادتون نره! در ضمن اگر مشكلي ديديد به 09363731899 پيامك بدهيد. لطفا به آدرس جديد مراجعه كنيد www.TNT1.Blogfa.com
نويسندگان


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 49752
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1